ROZWIĄZANIA
Systemy teleinformatyczne Slican dzięki otwartym protokołom umożliwiają integrację z aplikacjami wspomagającymi organizację pracy w różnych branżach.
Dzięki systemom Slican, współpracującymi z aplikacjami CRM, firmy otrzymują nowoczesne rozwiązania w oparciu o technologie IP.
Przychodnie, gabinety lekarskie, laboratoria itp. używają zintegrowanych rozwiązań teleinformatycznych, by zwiększyć poziom świadczonych usług medycznych.
W firmach typu Call Center, działach handlowych, biurach obsługi klienta oraz wszędzie tam, gdzie kontakt z klientem jest ważny, sprawdzi się rozwiązanie Slican Call Center.
Centrala Slican, zintegrowana z aplikacją hotelową, wspiera pracowników hotelu, a przez odpowiedni dobór licencji usprawnia obsługę gości.
Integracja z aplikacjami do obsługi TAXI pozwala na optymalizację realizowanych zleceń, skraca czas oczekiwania dla klienta i redukuje „puste” przejazdy taksówek.
Korzystając z Slican MessengerCTI i MobilePhone każdy może zorganizować swoją pracę zdalnie, niezależnie od miejsca i czasu.
Oferujemy specjalny system interkomowy realizujący dwukierunkową komunikację miedzy dozorcą/dyspozytorem a osadzonym.
Umożliwiamy zorganizowanie zaawansowanej sieci na bazie central Slican NCP, co zapewni niezawodną łączność i koordynację działań między kilkoma jednostkami.
Pomagamy zorganizować łączność w służbie straży pożarnej. Nasze systemy wspierają sprawną koordynację działań, umożliwiając szybkie reagowanie w sytuacjach kryzysowych.
Centrale telefoniczne Slican są jednostką główną systemu telekomunikacyjnego i umożliwiają spersonalizowany dobór funkcjonalności w oparciu o licencje.
Serwery NCP to platforma telekomunikacyjna IP o wydajności do 500 jednoczesnych rozmów i 40 połączeń video (dla 10.000 użytkowników), które obsługują firmy z siecią oddziałów.
Hybrydowa centrala telefoniczna Slican IPL-256 to centrala, w której zastosowano jednorodną platformę IT, wykorzystującą technologię VoIP, GSM i TDM.
Hybrydowa centrala telefoniczna IPM-032 zapewnia tanią komunikację VoIP już od podstawowej wersji produktu. Centrala charakteryzuje się elastycznością i modułowością.
Hybrydowa centrala telefoniczna Slican IPU-14 jest produktem, który doskonale spełnia oczekiwania małych firm w zakresie nowoczesnej i wielozadaniowej telekomunikacji.
Mała centrala telefoniczna ITS do gabinetu, kancelarii i domu. Wystarczy, że masz Internet. Przeznaczona do samodzielnego montażu i konfiguracji.
Slican oferuje telefony i inne urządzenia peryferyjne współpracujące z centralami telefonicznymi Slican.
Slican oferuje telefony systemowe, analogowe i beztarczowe, które sprawdzą się w urzędach, szkołach, szpitalach, marketach itp. Współpracują one z dowolną centralą Slican.
Slican oferuje uniwersalne telefony IP oraz telefon systemowy IP z opcjonalnymi modułami Bluetooth i WiFi, które doskonale sprawdzą się w biurze, recepcji czy hotelu.
Slican oferuje domofony cyfrowe HAS-3000T z czytnikiem, domofony cyfrowe do budynków wielorodzinnych z serii HAS-3032 oraz dwuprzyciskowe unifony HAS-255.
Slican oferuje bramofony serii DPH przeznaczone do instalacji w obiektach oraz bramofony DPH.IP, które mogą pełnić również rolę systemu kontroli dostępu – ACS.
Rozwiązanie dedykowane jest do budowy systemów rozgłoszeniowo-nagłośnieniowych dla galerii handlowych, hal produkcyjnych, obiektów sportowych itp. innych miejsc publicznych.
Slican oferuje Multi Audio Box MAB-1101 oraz Multi Switch Box MSB-1102, dzięki którym centrala Slican współpracę np. z urządzeniami automatyki, czujnikami i zewnętrznymi źródłami dźwięku.