Raporty i dzienniki
Raporty
Aplikacja umożliwia tworzenie raportów na podstawie wstępnie przygotowanych szablonów. Manager otrzymuje predefiniowane szablony raportów, które może konfigurować np. pod kątem statystyk obsługi połączeń w kolejkach czy też czasu pracy Agentów. Wygenerowane raporty są rozsyłane jako wiadomość e-mail do zarządzających zgodnie z utworzonym harmonogramem. Nadesłana wiadomość e-mail zawiera załącznik z nazwą raportu jako plik HTML, który można przejrzeć w dowolnej przeglądarce internetowej.
Dostępne są następujące szablony:
- statystyki kolejek Call Center,
- statystyki połączeń przychodzących Agentów,
- statystyki połączeń wychodzących Agentów,
- czas pracy Agentów – podsumowanie zbiorcze,
- czas pracy Agentów – analiza szczegółowa.
Dzienniki
Dziennik dają możliwość wglądu do szczegółowych danych połączeń kolejek, połączeń oddzwonionych, połączeń Agentów oraz zdarzeń przez nich wywoływanych. Przeglądanie dzienników może być dowolnie filtrowane przez :
- wskazanie daty lub ich zakresu,
- wskazanie pory dnia,
- wybór kolejki,
- wybór Agenta,
- wskazanie typu połączenia,
- wybór zdarzenia (logowanie, rozpoczęcie, zakończenie, przerwy itp.).