Administracja i zarządzanie
Szczególne uprawnienia Managera i Administratora CTI
Manager (tylko w centralach hybrydowych IPX, MAC i CCT) – kreuje i zarządza komunikacją pracownika / działu / grupy i może:
- w ramach przydzielonych przez administratora działów – zarządzać związanymi z nimi numerami wewnętrznymi,
- dodawać nowe numery wewnętrzne do obsługiwanych działów – z puli nieprzypisanych do żadnego innego działu,
- konfigurować komentarze, opisy, adresy mailowe, ustawiania informacji o połączeniach odebranych i nieodebranych,
- ma dostęp do historii połączeń, salda oraz limitu kosztów nadzorowanych użytkowników,
- przeglądać stan poszczególnych abonentów, nadawać im przywileje i konfigurować niektóre usługi, np. budzenia, MobilePhone, przekierowania, DND, przywołania konta, „jestem tam”, blokady telefonu, zestawów zapowiedzi, powiadomień o połączeniach, tymczasowego hasła,
- dodawać znaczniki VIP oraz zastrzegać numery,
- tworzyć grupy kontaktów, dodawać nowe kontakty w publicznej książce telefonicznej oraz organizować istniejące w grupy.
Administrator CTI (jedynie abonent posiadający uprawnienia administratora):
- odczyt statusu centrali w zakresie informacji niezbędnych do administrowania centralą
- wybieranie i wysyłanie do centrali pliku instalacyjnego PhoneCTI (tylko centrale IPx, CCT, MAC)
- konfigurowanie klienta SMTP, wykorzystywanego przez centralę do wysyłania informacji mailowych (tylko centrale IPx, CCT, MAC)
- tworzenie grup kontaktów, dodawanie nowych kontaktów w publicznej książce telefonicznej oraz organizowanie istniejących w grupy
- tworzenie działów i dodawanie do nich numerów wewnętrznych (tylko centrale IPx, CCT, MAC)
- przeglądanie stanu poszczególnych abonentów i nadawanie im przywilejów (tylko centrale IPx, CCT, MAC)