Infolinie IVR
Zaawansowany system IVR pozwala zintegrować dane przesyłane do serwera Slican z danymi z zewnętrznej bazy danych. Połączenie tych dwóch źródeł informacji umożliwia pełniejsze wykorzystanie danych dostępnych z zewnętrznych aplikacji typu CRM oraz automatyzuje procesy w firmie, czy instytucji odciążając Twoich pracowników i przyspieszając obsługę klienta.
Wszystko czego potrzebujesz to serwer telekomunikacyjny SLICAN NCP, IPL-256, IPM-032, IPU-14 oraz baza danych Twoich Klientów, zawierająca informacje na podstawie których ich zweryfikujesz. Do sprawdzenia osoby dzwoniącej możesz wykorzystać numer telefonu, z którego przychodzi połączenie (CLIP). Możesz też zażądać przy połączeniu numeru PIN, numeru PESEL, szkody, zlecenia serwisowego itd. Wybór jest nieograniczony i zależy wyłącznie od charakteru prowadzonej działalności.