Slican NCP – system zunifikowanej komunikacji

Slican NCP to system zunifikowanej komunikacji z szerokim zakresem usług takimi jak call center, komunikator, czat, wysyłanie sms-ów, Text2Speech – automatyczne generowanie zapowiedzi, nagrywanie rozmów, fax2mail, voice2mail, konferencje i video konferencje, zarządzalne kolejkowanie połączeń i inne.

Wymaga konfiguracji i montażu przez Autoryzowanego Partnera Slican.

NAJWAŻNIEJSZE SĄ TWOJE POTRZEBY

Slican NCP jest platformą telekomunikacyjną IP o wydajności do 500 jednoczesnych rozmów i 40 połączeń video nawet dla 10.000 użytkowników. Doskonała jakość komunikacji i elastyczność systemu stanowią podstawy do projektowania bezpiecznych rozwiązań VoIP. Serwery NCP mogą obsługiwać firmy i instytucje, których oddziały, są zlokalizowane w dowolnym miejscu. Efektywne zarządzanie elementami systemu i usługami w firmie wielooddziałowej zapewnia elastyczne oprogramowanie z dostępem do sieci LAN i WAN. Czytelny interfejs Slican ConfigWEB jest sprawnym narzędziem do zbudowania indywidualnego systemu i jego konfiguracji przez przeglądarkę internetową.

Komfort komunikacji

Obsługę klienta na najwyższym poziomie zapewni wielokanałowa obsługa połączeń, szybka komunikacja pomiędzy oddziałami, a także dodatkowe trasy połączeniowe dla ruchu telekomunikacyjnego w czasie awarii. Do tego analiza historii połączeń i rozmów w celu eliminowania wąskich gardeł. Szybki i łatwy dostęp do centrali przez sieć Ethernet – daje możliwość natychmiastowej reakcji i usprawnia zarządzanie systemem. Bezpieczeństwo systemu oparte jest między innymi na szyfrowaniu połączeń video i voice (TLS/SRTP), a redundancja (NCP-CM400P i NCP-CM600P) zapewnia zdublowanie elementów systemu w celu zapewnienia ciągłości pracy także podczas awarii.

Treść połączeń głosowych oraz dane bilingowe mogą być rejestrowane. Serwer zapewnia obsługę protokołu LDAP z dostępem do książki telefonicznej w serwerze. Całość dopełnia zintegrowany system CallCenter, komunikator MessengerCTI, wielofunkcyjna poczta głosowa (voice2mail) oraz zaawansowany interaktywny IVR. Zintegrowanie zarządzania wieloma składnikami sytemu z jednego miejsca za pomocą interfejsu ConfigWEB ułatwi pracę każdemu administratorowi.