Rozwiązania
System interkomowy Slican PrICS-400 to rozwiązanie zaprojektowane z myślą o potrzebach zakładów karnych, oddziałów zamkniętych, itp. Rozwiązanie to zapewnia kluczowe funkcje umożliwiające dwukierunkową komunikację między dozorcą/dyspozytorem a osadzonymi.
Centrale Slican (IPL, IPM, IPU) posiadają funkcje umożliwiające nadzór nad zewnętrznymi połączeniami telefonicznymi osadzonych.
Rozwiązania teleinformatyczne Slican, dzięki otwartym protokołom, umożliwiają integrację z programami klasy CRM.
Sprawna komunikacja pomiędzy potencjalną jednostką medyczną jest kluczowa dla funkcjonowania systemu opieki zdrowotnej. Integracja systemów telekomunikacyjnych Slican z aplikacjami do obsługi służby zdrowia, poprawia jakość i czas obsługi pacjenta.
Powszechność telefonii GSM zmieniła sposób wykorzystania central telefonicznych w hotelach. Obecnie centrala zintegrowana z aplikacją hotelową stanowi narzędzie wspierające pracowników hotelu. Odpowiedni dobór licencji pozwoli na automatyzację części usług i usprawnienie obsługi gości.
Integracja central telefonicznych Slican z systemami do obsługi firm taksówkarskich pozwala na optymalizację realizowanych zleceń. Sprawne zarządzanie zasobami skraca czas oczekiwania dla klienta i redukuje „puste” przejazdy taksówek.
Każdy serwer NCP wyposażony jest standardowo w pakiet oprogramowania call center. W firmach typu Call Center, działach handlowych, biurach obsługi klienta, działach typu helpdesk różnych branż oraz wszędzie tam, gdzie kontakt z klientem jest ważny, sprawdzi się rozwiązanie Slican Call Center.
Korzystajac z Slican MessengerCTI i MobilePhone każdy może zorganizować swoją pracę zdalnie, niezależnie od miejsca i czasu.