Konfiguracja
Kolejność konfigurowania systemu call center:
- Czynności dokonywane przez administratora centrali z poziomu ConfigWEB:
- przypisanie konkretnym abonentom funkcji agenta call center,
- dodanie ilości połączeń oczekujących,
- powołanie kont z uprawnieniami do zarządzania call center (konto: Manager),
- przypisanie Agentów do Managera: wszyscy Agenci, zestawy Agentów i Agenci nie przypisani
- przypisanie kolejek do Managera,
- nadanie Managerowi uprawnień opcjonalnych takich jak nasłuch, wejście na trzeciego czy szept,
- konfiguracja kodów przerw dla telefonów SIP, FXS i CTS,
- konfiguracja przycisku dla abonenta CTS.
- Czynności dokonywane przez Managera z poziomu aplikacji CallCenterMAN:
- konfiguracja kodów przerw,
- konfiguracja parametrów do oddzwonienia,
- powołanie szablonów raportów,
- ustalenie harmonogramów rozsyłania raportów.