Aplikacja, która poprawia wydajność oraz komfort pracy abonenta jest przeznaczona dla użytkowników komputerów z systemem Windows. Przejrzysty interfejs graficzny aplikacji pozwala na wygodną obsługę całego spektrum komunikacyjnego użytkownika, połączeń telefonicznych, czatów czy sms-ów. Łączy w sobie funkcje sterowania telefonem stacjonarnym podłączonym do centrali, np. wybierania numeru, odbierania połączeń oraz pracy jako telefonu równoległego. Aplikacja pozwala również na: dostęp do książki telefonicznej centrali, historii połączeń, podglądu statusów telefonów i aplikacji MessengerCTI innych abonentów, czatów tekstowych oraz wysyłania i odbierania wiadomości SMS. Dodatkowo, wprowadzono funkcję podglądu obrazu z kamer bramofonów DPH.IP podłączonych do centrali. Aplikacja może być używana we współpracy z wszystkimi rodzajami telefonów przyłączonych do central Slican. Może również pracować jako niezależny, samodzielny abonent centrali (tylko NCP z systemem 1.11 lub wyższym).
Aplikacja do pobrania bezpłatnie tutaj. Współpracuje z serwerami Slican NCP oraz centralami hybrydowymi serii Slican IPX. Wymagana jest licencja Slican CTI.user bądź CTI.userPlus.

Podstawowe cechy:
-
Lista kontaktów z podglądem stanu dostępności abonenta (czata, zajętości telefonu, opis)
-
Dodawanie i usuwanie kontaktów z grupy ulubione, synchronizowane z aplikacją Desktop
-
Obsługa funkcjonalności Call Center, monitorowanie ruchu kolejek
-
Logowanie i wylogowania do kolejek, ustawianie przerw agenta, lista połączeń do oddzwonienia
-
Połączenia konferencyjne wraz ze wspólnym czatem
-
Lista ostatnich połączeń/czatów posortowana chronologicznie
-
Logowanie jako telefonu równoległego do telefonu biurkowego lub jako osobny abonent MessengerCTI
-
Konfigurowanie usług centralowych, ustawienia DND i strategii przekierowania połączeń
-
Czat i Historia czata połączona z historią połączeń telefonicznych
-
Pełna synchronizacja czata pomiędzy aplikacjami desktopową i mobilną, przesyłanie zdjęć, dokumentów, muzyki
-
Udostępnianie lokalizacji GPS
-
Funkcja schowka na notatki, zdjęcia, dokumenty ze stałą dwukierunkową synchronizacją z aplikacją desktopową
-
Połączenia głosowe przez VoIP i GSM (dwie opcje zestawiania połączenia: przechwytywanie lub połączenie równoległe)
-
Możliwość przekazywania połączeń na dzwonku przychodzącym
-
Harmonogram wyciszania powiadomień – możliwość skonfigurowania na prywatnym telefonie godzin pracy firmowej aplikacji
-
Dostęp do konfigurowania usług centralowych na swoim telefonie
-
Numery podręczne do szybkiego przekazywania połączeń
-
Możliwość ustawiania zajętości telefonu biurkowego jeśli GSM zajęty (domyślnie włączone)
-
Konfigurowanie odrzucania wywołań na GSM jeśli telefon biurkowy zajęty
-
Możliwość obsługi smartphon’ów DualSIM lub dwóch telefonów jednocześnie (służbowy i prywatny)
-
Wygodne otwieranie drzwi jeśli dzwoni do nas bramofon DPH.IP oraz z menu kontekstowego dla kontaktu
-
Widżet na pulpicie do szybkiego otwierania bramofonów DPH.IP
-
Automatyczny mechanizm opóźnienia powiadomienia na MessengerCTI.Mobile jeśli jestem aktywny na telefonie biurkowym lub MessengerCTI.Desktop